• pic1 TRAKTORY S VÝKONOM až 336 koní
  • pic2 VŠESTRANNOSŤ A UNIVERZÁLNOSŤ
  • pic3 VÝKON A HOSPODÁRNOSŤ
Úvod  >  Produkty  >  Traktory  >  5 DV/S/F

5D V/S/F

Vysoký výkon v malých rozmeroch.

  • FARMotion motor Tier 4i, 3, alebo 4 valce, turbom preplňované s DOC systémom čistenia výfukových plynov
  • 5-stupňová prevodovka s 3-stupňovým radením pod zaťažením v 3-rozsahoch, 45 vpred/45 vzad
  • Overspeed prevodovka pre maximálnu rýchlosť 40 km/h pri ekonomických otáčkach motora
  • hydraulická reverzácia pojazdu s pákou pod volantom a funkcia Stop&Go
  • hydraulické brzdy s účinnosťou na všetky 4 kolesá
  • elektrohydraulicky ovládaný pohon prednej nápravy,vývodového hriadeľa a uzávierok diferenciálu
  • vývodový hriadeľ (540/540eco/1000)
  • 3 možniosti výberu hydraulického systému: High-Flow, Powers-Flow, Setting-Flow s elektronickým joystickom, hydraulickým výkonom až 131 l/min a až 9 samostatnými okruhmi
  • 60° natáčací uhol predných kolies

Koncept

Najagilnejšie a najinovatívnejšie.

Od prác vo vinohradoch a sadoch po záhradnícke, krajinárske a komunálne aplikácie je maximálna produktivita a flexibilita základnými požiadavkami finančne úspešného podnikania. S radmi 5DS, 5DV, 5DF a 5DF Ecoline spoločnosť DEUTZ-FAHR uviedla na trh novú generáciu vysoko inovatívnych špeciálnych traktorov, ktoré spĺňajú najnáročnejšie požiadavky z hľadiska produktivity a flexibility vybavenia. Predná časť bola úplne prepracovaná. Motory, chladiace systémy a palivové nádrže sú teraz pod inovovanou kapotou ešte kompaktnejšie. Čiastočne vďaka novej geometrii rámu prednej nápravy je možný uhol natočenia predných kolies až do 60 °. V kombinácii s najkratšími rázvormi vo svojej triede sú nové špeciálne traktory od DEUTZ-FAHR najaktívnejšie na trhu - a sú tiež najinovatívnejšie s rôznymi technickými prednosťami, ako je nezávislé zavesenie na prednej náprave, vysoko účinné motory FARMotion, prevodovka ECO PowerShift 40 km/h a rôzne hydraulické možnosti. DEUTZ-FAHR predstavuje so 44 modelmi s výkonom od 75 do 113 koní a možnosťami výbavy od špičkových až po ekonomické, najširší výber modelov v tejto triede. Každá farma má záruku, že nájde ten správny špeciálny traktor pre svoje špecifické aplikácie a potreby vodiča

Motor

Motory FARMotion. Maximálna účinnosť v kompaktnej jednotke. 

Pod novo prepracovanou kapotou tvrdo pracujú mimoriadne kompaktné troj- a štvorvalcové motory FARMotion Stage 3B (stupeň 4i). Tieto motory špeciálne vyvinuté pre poľnohospodárske aplikácie majú elektronické vstrekovanie s tlakom 2 000 barov, novú koncepciu ventilov, zväčšené valce, nový dizajn kľukovej hriadele, systém riadenia elektronickej recirkulácie výfukových plynov (EGR) a dieselový oxidačný katalyzátor (DOC) - to všetko znamená, že poskytujú maximálny výkon a konštantný krútiaci moment aj pri nízkych otáčkach motora. Spotreba paliva, emisie, vibrácie a hluk boli minimalizované. Medzi ďalšie nové vlastnosti patrí kompaktný chladiaci systém so zväčšenou chladiacou plochou, intercooler, chladenie paliva, kondenzátor klimatizácie, optimalizovaný prietok vzduchu a vzduchový filter Powercore s odlučovačom prachu. Oba systémy podporujú účinnosť motora a sú navrhnuté pre dlhé intervaly údržby, ako aj pre rýchlu a jednoduchú údržbu. Palivová nádrž je zabudovaná do bloku prednej nápravy a môže sa plniť bez otvorenia kapoty. Obsahuje najmenej 55 litrov. Kvôli zvýšenej kapacite paliva môže byť pod platformu vodiča uchytená prídavná palivová nádrž s obsahom 40 litrov (modely 5DF) alebo 30 litrov (modely 5DS a 5DV).

Prevodovka

Maximálny rozsah prevodoviek. Akúkoľvek prevodovku si zvolíte, 40 km/h ECO je vždy k dispozícii.

Prevodové systémy nových špeciálnych traktorov DEUTZ-FAHR boli vyvinuté špeciálne pre vysoké nároky moderných poľnohospodárskych podnikov. Účinnosť, univerzálnosť a flexibilita zariadení sú najdôležitejšími kritériami. Trojstupňová prevodovka PowerShift s piatimi prevodovými stupňami je v tejto triede traktorov jedinečná, Poskytuje až 45 stupňov vpred a 45 stupňov vzad. Pre väčšie pohodlie vodiča je možné radenie vykonať stlačením tlačidla na radiacej páke bez potreby zošliapnutia spojkového pedálu. Systém Stop & Go pre pohodlný rozbeh a zastavenie bez použitia pedálu spojky je štandardom vo všetkých modeloch vybavených PowerShuttle reverzáciou pod zaťažením. Vyberte si druh prevodovky, ktorý perfektne vyhovuje vášmu pracovnému profilu a potrebám pohodlia. Pre modely 5DS, 5DV a 5DF je k dispozícii aj mechanická päťstupňová prevodovka s až 30 stupňami vpred a 15 vzad. Modely 5DF Ecoline sú sériovo vybavené týmto systémom. Pri všetkých modeloch s použitím všetkých pneumatík je možné dosiahnuť rýchlosť 40 km/h pri ekonomických otáčkach motora. Koncept ECO výrazne znižuje spotrebu paliva a hladinu hluku počas prepravy. Výsledkom je maximálna účinnosť a optimálny komfort vodiča.

Vývodový hriadeľ

Vysoký výkon keď je to potrebné.

Výber rýchlostí otáčok vývodového hriadeľa je tiež veľmi rozmanitý. Tri rýchlosti vývodového hriadeľa sú samozrejmosťou pri DEUTZ-FAHR: 540, 540 Eco a 1 000. Vývodový hriadeľ sa aktivuje pomocou tlačidla a elektrohydraulického ovládania. To zaručuje plynulý štart bez trhnutia. Závislý vývodový hriadeľ je k dispozícii ako voliteľná výbava.

Hydraulický systém

Trojitá osobitosť: prípojné body vpredu, vstrede a vzadu.

Od viníc po ovocné sady, od obrábania pôdy po pestovanie a zber úrody a od zimnej mestskej služby po údržbu ciest a staveniska - všestrannosť a prispôsobivosť sú silou nových špeciálnych traktorov DEUTZ-FAHR. S nosnosťou 2 600 kg vzadu (model 5DF: maximálne 2 800 kg) a 1 500 kg vpredu sa dajú ľahko nosiť všetky možné kombinácie vybavenia. Na želanie je možné zadný trojbodový záves regulovať elektronicky. Štandardný objem čerpadla je 54 l / min pre tri hydraulické ventily vzadu. Voliteľné tandemové čerpadlo s objemom 64 l/min je k dispozícii pre paralelnú prevádzku zadného hydraulického závesu a až piatich hydraulických ventilov vpredu a vzadu. Modely 5DF Ecoline sú vybavené čerpadlom 42 l/min a tromi hydraulickými ventilmi vzadu. Aby sa zabezpečilo, že hydraulika bude úplne zodpovedať vášmu prevádzkovému profilu, ponúka DEUTZ-FAHR päť definovaných hydraulických balíkov, ktoré sa pohybujú od základných po high-tech. Vonkajšia obsluha zadných ramien z blatníka robí zapojenie prídavného zariadenia jednoduchým a bezpečným.

Presne podľa potreieb zákazníka sú na výber hneď tri možnosti výkonných hydraulických systémov.

High-Flow

  • predný hydraulický systém s dvojitým hydraulickým čerpadlom (64 + 67 l/min),
  • VPRAVO: 8 nastaviteľných vývodov vpredu a 2 el.zásuvky 
  • VĽAVO: 2 vysoko prietokové elektro-hydraulické okruhy so 4 vývodmi a 2 voľnými prepadmi s nastaviteľným časom a prietokom
  • nastaviteľný prietok, 3-osí elektro-hydraulický joystick

Power-Flow

  • predný hydraulický systém s dvojitým hydraulickým čerpadlom (64 + 67 l/min)
  • VPRAVO: hydraulická prípojka s voľným prepadom a 2 el.zásuvky
  • VĽAVO: 2 vysoko prietokové elektro-hydraulické okruhy so 4 vývodmi a 2 voľnými prepadmi s nastaviteľným časom a prietokom
  • nastaviteľný prietok, 3-osí elektro-hydraulický joystick

Setting-Flow

  • predný hydraulický systém s tandemovým hydraulickým čerpadlom (64 l/min)
  • VPRAVO: 8 nastaviteľných vývodov vpredu a 2 el.zásuvky 
  • VĽAVO: stredne prietokový hydraulický vývod a voľný prepad
  • nastaviteľný prietok, 3-osí elektro-hydraulický joystick

Brzdy a ovládanie

Nápravy a brzdy. Maximálny komfort pre každý terén.

Nový koncept prednej nápravy DEUTZ-FAHR je jedinečný pre špeciálne traktory, čo z neho robí skutočný vrchol. Nezávislé zavesenie kolies s dvojitým priečnym ramenom umožňuje každému prednému kolesu pohybovať sa vertikálne v inom rozsahu. Výsledkom je maximálne pruženie vo všetkých prevádzkových podmienkach. Pružinový zdvih každého kolesa je riadený adaptívnym elektrohydraulickým systémom, ktorý zaisťuje, aby sa kontaktná plocha kolesa vždy úplne dotýkala zeme. Systém diferenciálnej kontroly trakcie (DTC) neustále monitoruje otáčky kolesa a pri maximálnom dotyku so zemou vždy na koleso aplikuje krútiaci moment. Tento inovatívny riadiaci systém v špeciálnych traktoroch DEUTZ-FAHR je navyše vybavený funkciou stabilizácie otáčania a smeru. Stabilizácia proti prevráteniu zabraňuje nežiaducemu potápaniu prednej nápravy a následným posunom v záťaži pri brzdení, zatiaľ čo smerová stabilita zabráni kolísaniu traktora pri zatáčaní. Štíhla geometria rámu prednej nápravy umožňuje uhol natočenia predných kolies až do 60 °. Polomer otáčania sa v priemere zmenšil o 10% na tri metre. Hydraulická brzda všetkých štyroch kolies je štandardne dodávaná, voliteľne je k dispozícii automatické elektrohydraulické zaradenie pohonu všetkých štyroch kolies a 100% uzávierka diferenciálu. To všetko znamená, že koncepcia inovovanej prednej nápravy zaručuje maximálnu priľnavosť kolesa, záber, stabilitu a bezpečnosť na všetkých povrchoch - na ceste aj mimo nej.

Kabína

Komfortné DEUTZ-FAHR kabíny pre najlepšie možné perspektívy pri práci.

Pohodlie kabíny nebolo pre špecializované traktory už nejaký čas luxusom. Príjemnejšie pracovné prostredie znamená chrániť pred environmentálnymi faktormi, ako je chlad, teplo, prach, chemické prostriedky na ochranu plodín a hluk – pre lepšiu sústredenosť a výkonnosť vodiča. Štvor-stĺpiková kabína nových špeciálnych traktorov spĺňa najvyššie štandardy DEUTZ-FAHR. Maximálny výhľad v každom smere, pokrývajúci všetky oblasti dôležité z hľadiska práce a bezpečnosti, je zabezpečený jednodielnym čelným sklom a celoskleným zasklením. Z vonkajšej strany je kabína kompaktná a štíhla. Neexistujú žiadne ostré hrany, ktoré by mohli poškodiť plodiny. Špičkový dizajn a kvalitné ľahké materiály vytvárajú vo vnútri pozitívnu atmosféru. Interiér je vzhľadovo príjemný. Vďaka mnohým prvkom pohlcujúcim hluk a ďalším technickým detailom sa inžinierom DEUTZ-FAHR podarilo minimalizovať hluk vo vnútri kabíny. Klimatizačný systém je výkonný a distribúcia vzduchu je úplne rovnomerná. Sedem nastaviteľných vetracích dýz udržuje vo všetkých častiach kabíny stále konštantnú teplotu. Pre vodiča existujú nové možnosti sedenia vrátane výberu zo šiestich verzií s rôznymi koncepciami odpruženia, materiálmi a nastaveniami.

Maximálne pohodlie. Komfortnejšie sedenie pre kažého a každy pohyb.

Hlavne v prípade mimoriadne kompaktných špeciálnych traktorov je navrhovanie interiéru veľkou výzvou. Vývojový tím v DEUTZ-FAHR tieto ťažkosti prekonal. Každý vodič môže nájsť perfektnú pracovnú pozíciu v nových špeciálnych traktoroch. Najvyššia úroveň pohodlia začína širokým uhlom otvárania dverí, ktorý uľahčuje nastupovanie a vystupovanie. Široká škála nastavení zaisťuje optimálnu polohu sedadla pre vodiča. Všetky ovládacie prvky sú ľahko dostupné, usporiadané podľa frekvencie používania a zreteľne farebne odlíšené. InfoCenter na prístrojovej doske neustále poskytuje vodičovi jasné informácie o prevádzkových podmienkach traktora pomocou analógových a digitálnych displejov. Zvládnutie prevádzky nových špeciálnych traktorov DEUTZ-FAHR trvá len pár minút. Intuitívne, mimoriadne pohodlné a produktívne.

Najnovšie články

Okrajovým častiam poľa sa oplatí venovať pozornosť hneď z viacerých dôvodov. Tým najdôležitejším je ale bezpochyby predchádzanie migrácii burín z týchto častí poľa a preto má...
Súčasná úroveň poľnohospodárskej mechanizácie bola ešte donedávna len ťažko predstaviteľná. Ak vezmeme do úvahy aj využívanie rôznych smart technológií a možnosti vzdialeného...
Celosezónny prístup k úrode od lokálnych farmárov a pre drobného farmára zas istota odberu a väčšia finančná stabilita. Tak by sa v skratke dalo charakterizovať komunitou...

Táto stránka používa súbory cookie na zlepšenie používateľského zážitku. Používaním webovej stránky súhlasíte so všetkými súbormi cookie v súlade s našimi pravidlami cookies.