• pic1 TRAKTORY S VÝKONOM až 336 koní
  • pic2 VŠESTRANNOSŤ A UNIVERZÁLNOSŤ
  • pic3 VÝKON A HOSPODÁRNOSŤ
Úvod  >  Produkty  >  Traktory  >  Rad 5DS TTV

5DS TTV

Vysoko výkonný hráč.

  • bezstupňová TTV prevodovka s maximálnou rýchlosťou 40 km/h pri 1650 ot./min
  • maximálny výkon 88 až 113 k
  • Tier 4i motory, 3 alebo 4 valcové preplňované, s elektronickou reguláciou motora
  • nová MaxCom lakťová opierka integrovaná na sedadle vodiča
  • odpružená predná náprava s funkciou Active-Steering
  • hydraulické čerpadlo LoadSensing s kapacitou 100 l/min
  • vývodový hriadeľ (540/540eco/1000)
  • hydraulické brzdy na všetky 4 kolesá
  • kompaktné rozmery s vonkajšou šírkou už od 1369 mm

Koncept

Maximálna technológia a ergonómia v malom priestore.

Či už vo vinohradoch, sadoch, záhradkárstve, krajinkárstve alebo v teréne - maximálna produktivita a flexibilita sú najväčšími predpokladmi pre ekonomický úspech. Nový 5DS TTV rad ponúka výkon, produktivitu a pohodlie ako nikdy pred tým. DEUTZ-FAHR predstavuje nový inovatívny špecializovaný traktor pre najvyššie požiadavky: plynulá TTV prevodovka, maximálny komfort jazdy a prevádzky a výkonný hydraulický systém zabezpečujúci bezprecedentnú úroveň produktivity.

Rad 5DS TTV je možné konfigurovať a prispôsobiť tak, aby vyhovoval jednotlivým úlohám práce v sadoch a vinohradoch. Jednotlivú výbavu a hydraulické balíky možno konfigurovať v závislosti od jednotlivých požiadaviek a úloh. Všetky stroje majú spoločnú vec - zabezpečiť aby sa vodič mohol plne sústrediť na svoju prácu.

Nový rad 5DS TTV – nový štandard špeciálnych traktorov.

Motor

Moderné technológie spĺňajú všetky požiadavky.

Výkonné najmodernejšie motory FARMotion, ktoré boli špeciálne navrhnuté pre poľnohospodárske využitie, majú optimálny krútiaci moment a maximálny výkon s mimoriadne nízkou spotrebou. Zákazníci si môžu vybrať medzi 3-valcovými alebo 4-valcovými turbodiesel common-rail motormi s elektronickou reguláciou od 88 do 113 koní (65 až 83 kW) s turbo preplňovaním a chladičom plneného vzduchu, úpravou výfukových plynov DOC a visco ventilátorom.

Krútiaci moment a výkon sú prispôsobené najťažším úlohám. Navyše nové motory sú mimoriadne efektívne, pokiaľ ide o spotrebu nafty. Vďaka optimalizovanému dizajnu ponúka stroj úzku kapotu a tým aj vynikajúci výhľad vpred, ako aj maximálnu agilitu. Vďaka najmodernejšej technológii motora spĺňa všetky medzinárodné emisné normy (úroveň emisií III B). Špičkový výkon pre špecializované traktory - FARMotion dodáva špičkový výkon (115 alebo 113 k) pri 2 200 ot / min. Všetky komponenty motora, ako sú chladič, ventilátor, hadice a filtre, boli navrhnuté tak, aby boli čo najkompaktnejšie a mali čo najjednoduchšiu údržbu. Novým prvkom je dvojstupňový vzduchový filter PowerCore. Môže byť vybavený odlučovačom prachu. Kompaktný ľahký hliníkový chladič (motor, hydraulický olej, plniaci vzduch) je možné čistiť veľmi rýchlo a ľahko. Palivová nádrž má objem 85 litrov, čo umožňuje dokonca aj výkonnému radu 5DS TTV dokončenie dlhých pracovných úloh bez zastavenia na doplnenie paliva.

Prevodovka

Nový 5DS s plynulou TTV prevodovkou zabezpečuje optimálny prevod vo všetkých rýchlostiach.

Pokročilá technológia prevodovky zabezpečuje efektívne rozdelenie úrovne sily či už na rovine alebo na kopcoch. To uľahčuje život vodičovi a súčasne znižuje spotrebu - prevodovka v 5DS TTV kombinuje výkon mechanického prevodu a pohodlie hydrostatického prevodu. Sila motora sa premieňa na nepretržitý produktívny výkon pri ktorom sa navyše šetrí palivo. Najvyššia rýchlosť akú môže tento stroj dosiahnuť je 40 km/h pri úsporných 1650 ot./min.

Pracovný komfort novej TTV prevodovky je bezkonkurenčné. Na vodičovi je len aby nastavil požadovanú rýchlosť a traktor plynule zrýchľuje, až kým túto rýchlosť nedosiahne. Motor a prevodovka sú automaticky synchronizované a pracujú tak, aby boli otáčky motora prispôsobené aktuálnemu zaťaženiu. Všetko uľahčuje tempomat. Rýchlosť je možné uložiť a následne vyvolať jediným tlačidlom.

Prevodovka je ovládaná pomocou ergonomického joysticku. Všetky dôležité funkcie má vodič priamo na svojich prstoch. Voľne ovládateľné tlačidlá na MaxCom joysticku môžete použiť napríklad na určenie smeru jazdy. Vodič si môže vybrať rozličné nastavenia prevodovky od "ECO2" (pre minimálnu spotrebu paliva) až po "Power" (pre maximálny výkon).

Vývodový hriadeľ

Pripravený na čokoľvek.

Bez ohľadu na to, ktorá zo štyroch hydraulických konfigurácií je zvolená – pripojenia a hydraulické okruhy sú vždy zásobované výkonným piesto-membránovým Load Sensing čerpadlom s výkonom až 100 l/min. Toto je podporované samostatným hydraulickým okruhom s čerpadlom 42 l/min pre riadenie. Nový DEUTZ-FAHR 5DS TTV tiež dokazuje vysokú všestrannosť s vývodovým hriadeľom. Štandardne je vybavený tromi úrovňami rýchlostí: 540, 540 ECO a 1000 s modulovanou elektronickou aktiváciou. Automatická aktivácia a deaktivácia vývodového hriadeľa v závislosti od pozície hydraulických ramien je tiež štandardnou funkciou. Synchronizovaný vývodový hriadeľ, a predný vývodový hriadeľ s otáčkami 1000 ot./min sú k dispozícii ako voliteľné príslušenstvo.

Hydraulický systém

Prvotriedny v oblasti hydraulického výkonu.

Príslušenstvo používané vo vinohradoch a sadoch si vyžaduje ešte väčšiu hydraulickú energiu pričom jeho fungovanie sa stáva čoraz zložitejším vďaka kombinovaným pracovným procesom. To viedlo DEUTZ-FAHR k vývoju úplne nového hydraulického systému pre rad 5DS TTV.

Až päť ďalších elektro hydraulických dvojčinných okruhov môže byť inštalovaných vzadu, aby spĺňali požiadavky v oblasti ovocných sadov a vinohradov, ako aj v iných oblastiach využitia. K dispozícii sú štyri dvojčinné okruhy vpredu. Množstvo a prietok oleja je možné naprogramovať pre každý okruh individuálne, takže môže byť kedykoľvek vyvolaný pre rutinné úlohy. Elektronicky ovládaný zadný trojbodový záves zdvihne impozantných 2 600 kg, zatiaľ čo vpredu si dokáže nový rad 5 DS TTV poradiť až s 1500 kg.

Brzdy a ovládanie

Komfort jazdy a bezpečnosť na akomkoľvek povrchu.

Rad 5DS TTV je k dispozícii s exkluzívnym odpružením prednej nápravy s nezávislým zavesením kolies a aktívnym riadením. Inovatívny systém odpruženia vždy pracuje na základe rýchlosti jazdy a uhla riadenia. Senzory sú napojené na riadiacu jednotku s príslušnými údajmi - ideálne pri práci s orezávačmi letorastov, alebo podobnými zariadeniami. V závislosti od podmienok práce elektronický systém riadi tlmiče pruženia a prispôsobuje tlmenie k jazde. To znižuje vibrácie oveľa efektívnejšie než predtým a zvyšuje pohodlie a bezpečnosť pre vodiča.

Rad 5DS TTV je štandardne vybavený predným stabilizačným systémom a bočným stabilizačným systémom. Predný systém stabilizácie azvyšuje bezpečnosť počas brzdenia tým, že pôsobí proti náhlemu zatlačeniu prednej nápravy a výslednému posunu hmotnosti na nápravu. Tým sa skracuje brzdná dráha, najmä počas rapídneho brzdenia. Bočný stabilizačný systém prispôsobuje tvrdosť pružiny uhlu natočenia kolies a rýchlosti jazdy. Pri zákrutách je zavesenie napnuté viac na vonkajšej strane ako na vnútornej strane. Toto udržuje vozidlo v rovnováhe a obmedzuje nežiaduce pohyby. Automatická aktivácia pohonu všetkých kolies a 100% uzávierka diferenciálu zaisťuje najlepšiu možnú trakciu v každom teréne. Automaticky aktivovaný diferenciál zadnej nápravy zvyšuje trakciu a stabilitu. Integrované brzdy na všetkých štyroch kolesách sú v štandarde.

Kabína

Najpriestrannejšia kabína vo svojej triede: väčší komfort, menej stresu.

Priestranná zvnútra - kompaktná zvonku. Toto bol rozvojový cieľ pre novú 4-stĺpikovú kabínu nového radu 5DS TTV. Zaoblené profily rámu dodávajú kabíne moderný vzhľad, poskytujú dobrý výhľad na všetky strany a sú šetrné voči vegetácií pri jazde cez úzke rady v sade. Vďaka kompaktnej a nízko položenej TTV prevodovke je platforma kabíny absolútne plochá. To umožňuje oveľa jednoduchšie nastupovať a vystupovať z kabíny, ponúka viac miesta na nohy a poskytuje tak lepšiu pozíciu pedálom a sedadlu.

Pedál na stĺpiku riadenia umožňuje ľahké a pohodlné nastavenie výšky a uhla volantu. Uhol sklonu volantu a palubnej dosky sa nastavujú súčasne vďaka integrovanej palubnej doske v stĺpiku riadenia. To umožňuje vodičom akéhokoľvek výšky optimálny výhľad na prevádzkové informácie a ovládacie prvky. InfoCenterPro s 5-palcovým monitorom s vysokým rozlíšením poskytuje vodičovi jasne štruktúrované informácie o všetkých prevádzkových stavoch traktora. Rýchlosť jazdy a otáčky motora sú zobrazené na analógových ciferníkoch. Vodič dostane všetky informácie v reálnom čase a môže naprogramovať prevádzkové sekvencie. Ovládacie prvky na aktiváciu automatických funkcií, ako je odpruženie prednej nápravy, automatika pohonu prednej nápravy, a SDD riadenie, ako aj páka pre hydraulickú parkovaciu brzdu (HPB) a držiak mobilného telefónu sú umiestnené na ľavej a pravej strane prístrojovej dosky InfoCenterPro.

Sedadlo vodiča s pneumatickým odpružením a multimediálnym rádiom sú k dispozícii ako doplnkové vybavenie. To poskytne vodičovi všetko, čo potrebuje pre pohodlné a efektívne vykonávanie svojej práce. Štedrá sklenená plocha jednodielneho čelného skla zasahuje do strechy kabíny a ponúka vynikajúci výhľad na všetky upevňovacie body. Otváracie predné okno je voliteľné. Špeciálny filter a systém vyvažovania tlaku, ktorý je integrovaný do novo vyvinutej strechy znamená, že kabína spĺňa všetky normy (trieda IV) na ochranu vodiča, takže osobné ochranné prostriedky sú zbytočné.

Pracovné prostredie bolo navrhnuté a prepracované s cieľom dosiahnuť optimálne sedenie a pracovnú polohu vodiča. Novo vyvinutá multifunkčná lakťová opierka MaxCom je integrovaná do sedadla vodiča a je vybavená ergonomickým joystickom a funkčnými tlačidlami. To znamená že vodič dokáže ovládať a kontrolovať prácu vpredu, na oboch stranách , alebo aj prácu príslušenstva na pripojeného vzadu a to pohodlne opretou rukou.

Pri práci s predným príslušenstvom ostáva ľavá ruka na volante a pravá ruka ovláda joystick. Joystick zahŕňa ovládanie prednej hydrauliky a predných ramien, ovládanie rýchlosti jazdy a rôznych programovateľných funkcii ako určenie smeru jazdy pri cúvaní s tromi voľne programovateľnými tlačidlami. Na ovládanie zadného príslušenstva vodič používa druhý joystick, ktorý ovláda zadné hydraulické okruhy a naprogramované funkcie. Ovládanie motora, prevodovky a vývodového hriadeľa sú sústredené v centrálnej časti lakťovej opierky MaxCom. 

Technické informácie

Najnovšie články

Obľúbená a globálne rozšírená obilnina, ktorá je často využívaná a zdraviu prospešná ako samostatne, tak aj v kombinácii s mnohými inými plodinami, je súčasťou  ľudstva a jeho...
Teleskopický manipulátor by mal byť súčasťou technickej výbavy každej modernej poľnohospodárskej prevádzky. Výrazne zjednodušujú prácu a vďaka svojmu univerzálnemu použitiu sú...
Majestátny stroj premávajúci sa po poliach za sprievodu dvíhajúcich sa kúdolov prachu, ktorý žne aktuálnu úrodu. Zrejme toto je predstava, ktorú vo väčšine ľudí vyvolá slovo...

Táto stránka používa súbory cookie na zlepšenie používateľského zážitku. Používaním webovej stránky súhlasíte so všetkými súbormi cookie v súlade s našimi pravidlami cookies.