• pic1 TRAKTORY S VÝKONOM až 336 koní
  • pic2 VŠESTRANNOSŤ A UNIVERZÁLNOSŤ
  • pic3 VÝKON A HOSPODÁRNOSŤ
Úvod  >  Produkty  >  Traktory  >  Agrotron radu 7 TTV

Agrotron radu 7 TTV

Produktivitu zabezpečuje najlepšia nemecká technológia.

  • výkon od 226 do 246 koní
  • DEUTZ 6,1 TCD Common Rail Tier 4 Final preplňovaný motor, 4 ventily na valec
  • TTV plynulá prevodovka so 4 pracovnými rozsahmi
  • Nová super komfortná Maxi Vision 2 kabína pozostyávajúca z hi-tech materálov
  • Maximálna rýchlosť až 60 km/h, 40 km/h pri 1350 ot./min
  • LoadSensing hydraulický systém s výkonom čerpadla až 160 l/min
  • Power Brake brzdový systém a automatická elektronická parkovacia brzda (EPB)
  • 3 rýchlosti vývodového hriadeľa (540eco/1000/1000eco)
  • iMonitor 2 s integrovaným ISOBUS systémom a Agrosky GPS navigáciou
  • oficiálna stránka produktu 7 series

Moderný dizajn

Úspech sa dosahuje, ak je poľnohospodársky podnik schopný vysporiadať sa so všetkými požiadavkami v priebehu sezóny, pri najnižších možných nákladoch byť čo najproduktívnejší v správnom čase. Pri počítaní nákladov sa počíta každý cent – DEUTZ-FAHR vyvinul rad 7 práve pre tento typ podnikania. Dva modely radu 7 dosahujú maximálny výkon až 246 koní a majú radu nemeckých vlastností; vysoká kvalita, vysoká precíznosť a spoľahlivosť skombinovaná s najmodernejšou technológiou v oblasti efektivity nákladov a komfortu. Rad 7 predstavuje súhru vysoko inovatívnych a inteligentných traktorov vyrábaných v novom závode v Nemeckom Lauingene. Rad 7 s kabínou MaxiVision 2 ponúka výnimočný komfort, intuitívne ovládanie, komfortnú lakťovú opierku a systémy precízneho poľnohospodárstva obohatené o vysoko efektívne technológie motora a prevodovky. Inovatívne nápravy a brzdy zabezpečujú optimálny jazdný komfort a maximálnu bezpečnosť. Okrem toho výkonné hydraulické systémy a zdvižná kapacita vpredu a vzadu charakterizujú celý rad 7, čím sa tento traktor stáva jednoznačným partnerom pre zvýšenie produktivity pre moderných poľnohospodárov a podniky služieb.

Motor

Rad 7 je vybavený novým, kompletne prepracovaným motorom v oblasti šetrenia životného prostredia a prevádzkových nákladov. Motor DEUTZ 6.1 Tier 4 Final poskytuje rýchlejšiu reakciu, vyššiu rezervu krútiaceho momentu, ako aj vzostup krútiaceho momentu a zároveň zníženie spotreby paliva a AdBlue o 5% v porovnaní s predchádzajúcim modelom. Vylepšený výfukový systém obsahuje SCR katalyzátor a navyše aj pasívny DPF (dieselový partikulárny filter). Pasívny DPF ponúka hneď tri výhody v porovnaní s bežnými aktívnymi filtrami; nevstrekuje sa žiadne palivo, čím nedochádza ku generovaniu vysokej teploty v okolí filtra a filter sa regeneruje rýchlejšie. Toto šetrí palivo a peniaze pri súčastnom plnení všetkých medzinárodných emisných štandardov.

Hlavné argumenty:

  • rýchlejšie reakcie, vyššia rezerva krútiaceho momentu a vysoký vzostup krútiaceho momentu
  • v priemere až o 5 % nižšia spotreba paliva a AdBlue
  • elektronická Visco spojka ventilátora zvyšuje efektivitu chladenia

              

Účinnosť motora je podporená elektronickou Visco spojkou ventilátora a prepracovaným kompaktným vysoko výkonným chladiacim systémom. Patentovaný chladiaci systém možno kompletne otvoriť, čím sa stáva jednoducho prístupný pre každodennú údržbu. Predčistič vzduchu na nasávaní chráni pred nasatím nečistôt do vzduchového filtra, čo opäť podstatne vplýva na servisné náklady. Motor DEUTZ 6.1 Tier 4 Final – moderná technológia vyrobená v Nemecku je synonymom najvyššej úrovne know-how a účinnosti smerujúcej k dosiahnutiu najvyššej produktivity.

Prevodovka

Maximálna produktivita je výsledkom precíznej prevodovky s presnými pracovnými rýchlosťami. Rad 7 je osadený elektronicky ovládanou plynulou bezstupňovou prevodovkou TTV. Je to solídny koncept ktorý je vyskúšaný a testovaný mnoho rokov a s novým softvérom pre dosiahnutie ešte vyššieho výkonu. DEUTZ-FAHR je jediným výrobcom, ktorý dosahuje pojazdovú rýchlosť 60 km/h v tak kompaktných rozmeroch. Všetky maximálne rýchlosti 40, 50, alebo 60 km/h možno dosahovať pri znížených otáčkach motora, čím sa traktor stáva extrémne úsporný v spotrebe paliva. Pojazdovú rýchlosť možno variabilne meniť od 0,2 až po 60 km/h. Na poli, ako aj na ceste – prevodovka TTV pracuje s optimálnou účinnosťou vo všetkých rýchlostiach.

Hlavné argumenty:

  • jediný traktor s kompaktným dizajnom, schopný dosahovať vyššie prepravné rýchlosti
  • 40 km/h, 50 km/h, alebo 60 km/h pri redukovaných otáčkach motora
  • intuitívne ovládanie a vysoká účinnosť

      

Vysoko komfortná TTV prevodovka je extrémne účinná vďaka 4 mechanickým rozsahom, ktoré sa radia plne automaticky. Manažment motora a prevodovky je plne integrovaný, poskytujúci komfortný automatický systém pre zmenu mechanického rozsahu. Možno uložiť až 4 rýchlosti do tempomatu k optimalizácii pracovného procesu. Trailer stretch režim zvyšuje bezpečnosť pri preprave v kopcovitom teréne. Každý jeden detail TTV prevodovky bol navrhnutý k dosiahnutiu maximálnej produktivity radu 7.

Hydraulika a vývodový hriadeľ

Rad 7 poskytuje dostatočný prietok hydrauliky pre pripojené zariadenia vďaka až piatim okruhom vzadu a dvom vpredu – všetky proporcionálne ovládané.

Hlavné argumenty:

  • všetky vonkajšie hydraulické okruhy majú proporcionálne ovládanie
  • nastaviteľná pozícia predného trojbodového závesu
  • koncept predného trojbodového závesu – bližšie uložené ramená integrované na traktore
  • ISOBUS zásuvka je k dispozícii aj pri predných ramenách

Nový hydraulický systém v rade 7 ponúka predné ramená s nastavením polohy, čo bolo doteraz k dispozícii len vo vyššom rade 9. Kapacita predného trojbodového závesu bola zvýšená na pôsobivých 5480 kg – s novým integrovaným systémom predných ramien, ktoré sú umiestnené bližšie k traktoru. Predné vybavenie obsahuje aj zásuvku ISOBUS.

V štandarde je hydraulický systém LoadSensig 120 l/min, na želanie s výkonom 160 l/min. Samostatné čerpadlo zásobuje riadenie, čím sa neobmedzuje hlavný pracovný hydraulický systém. Zadný trojbodový záves má kapacitu zdvihu veľkorysých 10000 kg v štandardnej výbave.

S troma úrovňami otáčok vývodového hriadeľa (540Eco/1000/1000Eco) vzadu a 1000 alebo 1000 Eco vpredu, sú všetky práce s vývodovým hriadeľom efektívne pokryté. Eco otáčky možno dosiahnuť pri redukovaných otáčkach motora, čím sa znižuje spotreba paliva. Všetky hydraulické funkcie a funkcie vývodového hriadeľa sa jednoducho ovládajú z lakťovej opierky v kabíne traktora.

Komfortná kabína

Unikátne funkcie ponúkané kabínou MaxiVision 2 sú viditeľné z vnútra aj z vonka kabíny. Pre jednoduché používanie a ergonómiu je rad 7 ideálny pre obsluhu použitím najlepších technológií dneška. Nový InfoCenter na prístrojovej doske predstavuje 5“ farebný monitor, poskytujúci vodičovi jasný pohľad na prevádzkové parametre traktora, ako aj maximálny komfort v oblasti nastavení. Viditeľnosť nie je ohrozená za žiadnych pracovných podmienok, s voliteľným balíkom LED osvetlenia so svietivosťou 40 000 lumenov. Hluk motora, vibrácie a prestup tepla do kabíny sú obmedzené vďaka oddelenej kabíne od motorovej časti traktora. Kapota motora predstavuje najnovší moderný dizajn rodiny traktorov Deutz-Fahr, zatiaľ čo jeho kompaktná konštrukcia zabezpečuje viditeľnosť vpred. Perfektný výhľad na zadné náradie zabezpečuje optimálna pozícia kabíny.

Hlavné argumenty:

  • nový InfoCenter na prístrojovej doske
  • lepšie odhlučnenie, nižšie vibrácie, prechod tepla vďaka oddelenej motorovej časti od kabíny
  • nová kompaktná kapota motora poskytuje bezkonkurenčný výhľad
  • balík pracovného LED osvetlenia poskytuje svietivosť viac ako 40 000 lumenov

Príjemné vnútorné sfarbenie kabíny a veľké okenné plochy pomáhajú znížiť únavu vodiča. Otvárateľné strešné okno je možné vybrať v 3 variantách; zelená strecha, sklenená strecha s 84% absorbciou Strešné okno je k dispozícii v 3 rôznych vyhotoveniach. slnečného žiarenia a bezpečnostná FOPS strecha pre optimálnu viditeľnosť pri práci s čelným nakladačom.

Klimatizácia s automatickou funkciou poskytuje najväčšie množstvo výduchov do kabíny v tejto triede traktorov, čo zabezpečuje jednotnú distribúciu vzduchu, neporovnateľné s iným modelom. Každý detail MaxiVision 2 kabíny bol navrhnutý tak aby pomohol obsluhe pri dlhých pracovných dňoch k dosiahnutiu maximálnej produktivity bez stresu.

Precízne poľnohospodárstvo

Hlavné argumenty:

  • rad 7 ponúka široký program systémov precízneho poľnohospodárstva DEUTZ-FAHR
  • iMonitor 2 s 12“ displejom je najväčší na trhu 

Rad 7 je vybavený najpokrokovejšími systémami precízneho poľnohospodárstva. Funkcie centrálneho monitorovania a ovládacia jednotka sú unikátne, ako aj ich rozmery; iMonitor 2 má veľkosť obrazovky až 12“. Všetko beží v jednotnom a jasne čitateľnom uživateľskom rozhraní, od funkcií traktora až po ISOBUS, automatický systém riadenia a data manažment. Na želanie sú k dispozícii dve kamery.

Rad 7 môže byť tiež TIM ready (Tractor Implement Management) a môže tak reagovať na požiadavky náradia – technológia pre zvýšenie vašej produktivity a komfortu pri práci. Ďalšou možnosťou je VT4 systém. Funkcia, ktorá pridáva možnosť ovládania náradia použitím traktorových funkcií, čím sa predíde veľkému množstvu ovládacích prvkov a monitorov v kabíne traktora. Kontrola sekcií postrekovača a variabilné dávkovanie pre sejačky a postrekovače sú v štandardnej výbave. Obsluha môže aktivovať, alebo deaktivovať kontrolu sekcií čím sa predíde prekrývaniu a ušetria sa tak prostriedky na ochranu rastlín a osivo. Vďaka systému vzdialeného ovládania na želanie, môžu produktový špecialisti DEUTZ-FAHR, poskytovať vzdialenú podporu. Samozrejmosťou je systém automatického riadenia, ako aj bezdrôtový prenos dát a data manažment.

Nápravy a brzdy

Hlavné argumenty:

  • Unikátna heavy duty odpružená predná náprava
  • Maximálna stabilita pri ťahových prácach a jazde po ceste
  • Unikátne suché kotúčové brzdy na prednej náprave
  • Posilňovač brźd

Heavy duty zavesenie prednej nápravy a systém bŕzd radu 7 sú unikátnymi v tejto triede traktorov. Inteligentný a adaptívny systém odpruženia poskytuje radu 7 maximálnu stabilitu v ťažkom dopravnom nasadení, ako aj pri poľnej práci. Inovatívny Anti Dive systém stabilizuje traktor počas všetkých prepravných nasadení a umocňuje tak bezpečnosť pri jazde. Nový koncept odpruženia zabezpečuje lepšiu manévrovatelnosť na nerovnom povrchu, vďaka tlmičom umiestneným na prednej strane nápravy.

Rad 7 je jediný štandardný traktor, ktorý má na prednej náprave namontované vysoko výkonné suché kotúčové brzdy. Prídavný posilňovač bŕzd zabezpečuje maximálny brzdný účinok aj pri nízkom tlaku vyvinutom na brzdový pedál. Žiadny iný štandardný traktor neponúka heavy duty prednú nápravu v kombinácii so suchými kotúčovými brzdami a posilňovačom brzdného účinku.

Prospekt na stiahnutie

Najnovšie články

Obľúbená a globálne rozšírená obilnina, ktorá je často využívaná a zdraviu prospešná ako samostatne, tak aj v kombinácii s mnohými inými plodinami, je súčasťou  ľudstva a jeho...
Teleskopický manipulátor by mal byť súčasťou technickej výbavy každej modernej poľnohospodárskej prevádzky. Výrazne zjednodušujú prácu a vďaka svojmu univerzálnemu použitiu sú...
Majestátny stroj premávajúci sa po poliach za sprievodu dvíhajúcich sa kúdolov prachu, ktorý žne aktuálnu úrodu. Zrejme toto je predstava, ktorú vo väčšine ľudí vyvolá slovo...

Táto stránka používa súbory cookie na zlepšenie používateľského zážitku. Používaním webovej stránky súhlasíte so všetkými súbormi cookie v súlade s našimi pravidlami cookies.