Motor

⦁ Kvapalinou chladený 4-valcový motor FARMotion 45 Tier V, s objemom 3 849 cm³
⦁ Preplňovaný Turbodúchadlom s medzichladičom stlačeného vzduchu
⦁ EGR (Externá recirkulácia výfukových plynov), DOC (Dieselový oxidačný katalyzátor), DFP (Dieselový partikulárny filter), SCR systém
(AdBlue)
⦁ Menovitý výkon (ECE R-120) 74 kW / 101 k (COC)
⦁ Maximálny výkon (ECE R-120) 78 kW / 106 k (COC)
⦁ 8″ zduchový filter PowerCore s olučovačom prachu
⦁ Elektronická regulácia motora
⦁ Výfuk motora na bok
⦁ Elektronicky ovládaný Visco ventilátor “eVisco”
⦁ Palivová nádrž: 95 l / Nádrž pre AdBlue: 13

Prevodovka

⦁ Bezstupňová TTV prevodovka s 3 jazdnými režimami (AUTO, MANUAL, PTO)
⦁ 2 rozsahy (Heavy Duty / Transport)
⦁ 2 programovateľné tempomaty pojazdovej rýchlosti
⦁ Elektrohydraulická reverzácia pojazdu pod zaťažením Powershuttle
⦁ Elektrohydraulická páka reverzácie pojazdu s „Sense Clutch“ (nastaviteľnou citlivosťou)
⦁ Funkcia Power Zero
⦁ Prevodovka navrhnutá pre 50 km/h, limitovaná na 40 km/h pri ekonomických otáčkach
⦁ Chladič prevodového oleja
⦁ Powershuttle reverzácia pod zaťažením s nastaviteľnou modulácoiu

Podvozok

⦁ 100% uzávierka diferenciálu vpredu a vzadu
⦁ Elektrohydraulické ovládanie pohonu prednej nápravy a uzávierky predného/zadného diferenciálu
⦁ Plne hydrostatické nezávislé brzdy na všetkých 4 kolesách s kotúčmi v olejovej náplni, s ventilom pre odpojenie predných bŕzd
⦁ Hydraulická parkovacia brzda (HPB)
⦁ Hydrostatické riadenie so samostatným čerpadlom
⦁ Predné tiahlo
⦁ Konzola pre záves pre príves s rýchlo-prestavovaním
⦁ Vyhotovenie zadného závesu SAUERMANN
⦁ Automatický záves pre príves „CCE“ rýchlo výškovo nastaviteľný
⦁ Predné blatníky

Hydraulika

⦁ Štandardný trojbodový záves s automatickými zámkami hore aj dolu. Zdvižná sila 4310 kg (GC121)
⦁Close center hydraulický systém s Load Sensing čerpadlom (100 l/min)
⦁4 elektro-hydraulické vysoko prietokové okruhy vzadu s reguláciu prietoku a času + 1 voľný prepad
⦁2 hydraulické vývody vpredu vpravo s rýchloupínaním (1 okruh)
⦁ Hydraulické rýchlospojky systému „Push-pull“ a zachytávacia nádržka odkvapnutého oleja

Kabína

⦁ 4-stĺpiková kabína s PLOCHOU PODLAHOU
⦁ Uloženie kabíny na hydro silent-blokoch
⦁ MaxCom lakťová opierka s 1 hlavným ovládacím joystickom s 3 programovateľnými tlačidlami a Comfortip funkciou, 1 proporcionálny
joystick pre elektro-hydraulické okruhy s programovateľným potenciometrom, prstom ovládané páčky, 2 pamäte otáčok
⦁Sedadlo Max-Profesional (ČALÚNENÉ)
⦁ InfoCenter Pro s 5″ farebným displejom (km/h)
⦁ Kabína s filtračným systémom Kat 2 a zdvíhateľná zadná horná časť kabíny pre lepšiu viditeľnosť
⦁ Kabínový vzduchový filter kat 2, schodíky z oboch strán
⦁ Manuálna klimatizácia a kúrenie, pravá konzola, ambientné ovládanie, slnečná clona
⦁ Predné a zadné FULL LED dopravné osvetlene (obrysové, brzdové a smerovky)
⦁ Ovládanie zadného trojbodového závesu a PTO na oboch zadných blatníkoch

Vyžiadať cenovú ponuku

    Meno a priezvisko*

    Telefón*

    E-mail*

    Firma

    Okres*

    Mám záujem o

    Poznámka*