• pic1 TRAKTORY S VÝKONOM až 336 koní
  • pic2 VŠESTRANNOSŤ A UNIVERZÁLNOSŤ
  • pic3 VÝKON A HOSPODÁRNOSŤ
Úvod  >  Produkty  >  Traktory  >  Rad 6

Rad 6 kompakt

Najlepší mix technológií v kompaktných rozmeroch

  • Elektronicky riadený 4-valcový motor Deutz Tier 4 final s EGR, SCR a DFP, Elektronicky riadená Visco spojka ventilátora.
  • TTV, alebo Powershift prefodovka (30/30, alebo 60/60).
  • Predný náhon a 100% uzávierka diferenciálu s elektrohydrulickým ovládaním.
  • Na želanie s odpruženou prednou nápravou.
  • Zdvižná sila ramien 2880 kg vpredu a 7000 kg vzadu.
  • 4 úrovne otážok vývodového hrideľa vzadu, predný a závislý vývodový hriadeľ na želanie.
  • LED balík osvetlenia so svietivosťou až 33600 lumenov.
  • Nový joystick PowerCom S (TTV modely)
  • 5'' farebný displej umiestnený v novom InfoCertriPro
  • Oficiálna stránka produktu 6 series.

Dizajn

KOMPAKTNÉ MODELY RADU 6. A VŠETKO POTREBNÉ UROBÍTE HRAVO.

Rad 6 poskytuje najlepšiu kombináciu technológií vo svojej triede. DEUTZ-FAHR predstavuje tento rad šiestimi kompaktnými štvor-valcovými traktormi v nižšej výkonovej kategórii; 6120, 6130 a 6140, kde každý je k dispozícii s TTV, alebo PowerShift prevodovkou.

Od orby, sejby a prípravy pôdy, po prepravu poľnohospodárskych produktov a prácu s čelným nakladačom - traktory radu 6 sú tak univerzálne aby sa prispôsobili Vašim každodenným rozmanitým požiadavkám. Maximálna manévrovateľnosť, výnimočná efektívnosť a neporovnateľný komfort obsluhy sú hlavnými prednosťami radu 6. Moderný dizajn kapoty, balík LED osvetlenia a 8” iMonitor v kabíne sa spolu stretávajú v modelovom rade 6. Ako aj existujúci väčší rad 6, aj kompaktné 4-valcové modely prichádzajú s výkonným hydraulickým systémom, ako aj radom hydraulických prípojných bodov vpredu a vzadu. Ultra efektívny motor Deutz TCD 3,6 (Tier IV) s výkonom od 126 až do 143 k (92.7 až 105 kW) zabezpečuje charakteristicky vysoký vykon a nízku spotrebu paliva. K dispozícii je veľké množstvo príslušenstva. Priestranná kabína poskytuje vysokú úroveň prevádzkového komfortu, čím je DEUTZ-FAHR dobre známy. So 6 novými modelmi v rade, DEUTZ-FAHR predstavil ešte viac technológií. Poľnohospodárstvo čoraz viac vyhľadáva kompaktné modely, ktoré ponúkajú široké spektrum funkcií ako aj komfort a pohodlie.

V rade 6 zaručene nájdete vhodný všestranný ttraktor, ktorý zodpovedá Vašim individuálnym požiadavkám.

Motor

MOTOR DEUTZ TCD 3.6. DÁVA VŠETKO, BERIE MÁLO.

Nové elektronicky riadené 4-valcové motory Deutz TCD 3,6 (Tier 4 Final) sú extrémne kompaktné, extrémne výkonné a extrémne účinné. Okamžite reagujú a poskytujú vysoký krútiaci moment v širokom rozpätí otáčok motora. Samozrejme pracujú veľmi čisto. Obsahujú EGR a SCR čistenie výfukových plynov a navyše aj pasívny partikulárny filter, ktorý má hneď 3 výhody: palivo nie je vstrekované do filtra, nižšia prevádzková teplota a podstatne rýchlejšie regenerovaný filter. To znamená, že šetríte palivo a peniaze pri súčastnom plnení medzinárodných emisných štandardov - teraz a aj v budúcnosti.

Vo všetkých modeloch je zvýšená účinnosť motora vďaka elektronicky riadeného Visco ventilátora. Všetky modely možno vybaviť novou výfukovou brzdou, čím sa zvýši brzdná účinnosť až o 40%. Tento systém zabezpečuje šetrenie prevádzkovej brzdy hlavne pri jazde z kopca a pri preprave ťažkého nákladu. Pri zvyšujúcej sa bezpečnosti znižujeme prevádzkové náklady. Ovládanie je jednoduché pomocou nožného pedálu, ktorý ovláda výfukovú škrtiacu klapku. Brzdný účinok je automaticky kalibrovaný a prispôsobený vybranému jazdnému režimu.

Nové DEUTZ motory vyrobené v Nemecku sú priamym príkladom modernej technológie a synonymom spoľahlivosti a účinnosti na najvyššej úrovni, umožňujúcej dokončiť Vašu prácu ešte efektívnejšie.

Prevodovka

TTV, ALEBO POWERSHIFT PREVODOVKA. VÝBER JE NA VÁS.

Maximálna produktivita pri maximálnom jazdnom a pracovnom komforte - rad 6 je vybavený modernou automatickou bezstupňovou technologicky vyspelou TTV prevodovkou. Tento vyspelý a odskúšaný koncept je rokmi otestovaný a teraz dosahuje ešte lepšiu účinnosť vďaka novému softvéru. Pre prispôsobenie sa každej situácii počas práce sú k dispozícii tri jazdné režimy; AUTO, MATUAL a PTO. Celková dosahovaná rýchlosť je v rozsahu 0 - 50 km/h. Pre prácu na poli je TTV prevodovka extrémne účinná vo všetkých rýchlostiach. Ovládanie motora a prevodovky sú perfektne vyladené a podporujú uživateľsky definované nastavenia. Aktívna Power-Zero funkcia státia umožňuje zastavenie bez použitia brzdového, alebo spojkového pedálu. Každý jeden detail TTV prevodovky bol špeciálne navrhnutý k maximalizovaniu produktivity nových modelov radu 6.

POWERSHIFT PREVODOVKA PLNE POD KONTROLOU.

Čistá technológia. Tí ktorí si vyberú nový rad 6 model s PowerShift prevodovkou môžu počítať so spoľahlivou 5-stupňovou prevodovkou s 3 stupňami pod zaťažením a speed matchnig funkciou spomedzi iných komfortných funkcií. K dispozícii je prevodovka 30/30, alebo 60/60 s plazivými a superplazivými rýchlosťami. Tieto systémy prevodovky obsahujú aj funkciu elektrohydraulickej reverzácie s nastaviteľnou moduláciou rozjazdu v 5 stupňoch. (Sense Clutch). Tým možno zmeniť smer jazdy bez prerušenia krútiaceho momentu. Systém Stop&Go uľahčuje precízne manévrovanie v úzkych priestoroch bez potreby použitia spojky - kľúčová výhoda nového radu 6 v oblasti komfortu, predovšetkým pri práci s čelným nakladačom. Komfortná spojka na radiacej páke umožňuje preradenie prevodového stupňa bez použitia brzdového pedálu. Prirodzene, maximálna rýchlosť 50 km/h, resp. 40 km/h pri znížených otáčkach motora. Pre farmárov, ktorý preferujú radenie rýchlostí je nový rad 6 s PowerShift prevodovkou jasnou voľbou.

Nastavenie funkcie SenseClutch na páke reverzácie pod volantom.

Vývodový hriadeľ

AŽ 4 ÚROVNE OTÁČOK VÝVODOVÉHO HRIADEĽA V ŠTANDARDE.

4 úrovne otáčok vývodového hriadeľa (540, 540ECO, 1000, 1000ECO) sú súčasťou štandardnej výbavy Powershift verzie a 3 úrovne v TTV verzii. Predný vývodový hriadeľ (1000 ot./min), ako aj zadný závislý vývodový hriadeľ sú k dizpozícii na želanie. Štandardne montovaná funkcia Auto PTO aktivuje a deaktivuje vývodový hriadeľ na základe polohy zadných ramien. Nový rad 6 ponúka všetko pre všetkých. Je už len na Vás, aby ste si vybrali to správne vybavenie.

Hydraulika

AUTOMATICKY, ALEBO MANUÁLNE? VŠETKO JE OTÁZKOU NASTAVENIA.

Nové traktory radu 6 ukazujú rozsah všestrannosti keď sa pozrieme na hydraulický systém. Tento možno presne nakonfigurovať na splnenie Vašich požiadaviek. Na výber sú hneď tri hydraulické balíky: jednoduché open centre systém s 90 l/min čerpadlom a mechanicky ovládanými okruhmi, 120 l/min load sensing čerpadlom s mechanicky ovládanými okruhmi, alebo 120 l/min s elektronicky ovládanými okruhmi. S týmito troma základnými balíkmi prichádza až 22 možností vybavenia, akými sú 3 jednoduché mechanické okruhy, až po kompletne elektronicky ovládané okruhy s 5 dvojčinnými vývodmi, predné ramená s Komfort paketom, alebo aj čelný nakladač. Na želanie sú k dispozícii fabricky montované predné ramená. Tie sú tiež k dizpozícii v 3 verziách - mechanicky, alebo elektronicky ovládané s voliteľným Komfort paketom. Maximálna zdvižná sila vzadu je 2880 kg. Elektro-hydraulicky ovládané zadné ramená majú zdvižnú silu až 7000 kg. 

Brzdy a nápravy

ODPRUŽENÁ PREDNÁ NÁPRAVA. NAJLEPŠIA TRAKCIA VO VŠETKÝCH PODMIENKACH. 

Predná náprava špeciálne vyvinutá pre traktory 120 - 140 koní. Vyvinuté boli s cieľom na poskytnutie najvyššej trakcie, gripu a bezpečnosti na všetkých povrchoch a v každej situácii. Pohon prednej nápravy, ako aj 100% uzávierka diferenciálu sa aktivujú elektrohydraulicky a obe sú automaticky riadené ASM systémom v závislosti od natočenia kolies a pojazdovej rýchlosti. Všetky modely radu 6 možno vybaviť odpruženou prednou nápravou. Chod pruženia je maximalizovaný dvojčinnými piestami. Toto značne zvyšuje jazdný a pracovný comfort ako aj trakciu a bezpečnosť nie len na poli, ale aj na ceste. V nových modeloch je k dispozícii aj systém SDD. Systém znižuje počet otáčok volantu, čím sa zefektívňuje riadenie a manévrovateľnosť. Ako vždy, DEUTZ-FAHR prichádza so všetkými týmito funkciami v štandarde. Nový rad 6 je vybavený brzdami na všetkých 4 kolesách a hydraulickou parkovacou brzdou (HPB). Na želanie sú k dispozícii hydraulické, alebo pneumatické brzdy prívesu.

Kabína

KOMFORTNÁ KABÍNA POMÁHA OBSLUHE VYDAŤ MAXIMUM.

Čo potrebuje vodič, aby dokázal zo seba vydať maximum každý pracovný deň? Predovšetkým kľud a ticho. To je niečo, čo rad 6 ponúka. Kabína uložená na hydro-silentblokoch znižuje hlučnosť a vybrácie až o 40 %. Ešte väčší relax ale zažijete s voliteľným mechanickým, alebo pneumatickým odpružením kabíny. Ďalej potrebuje vodič príjemné pracovné prostredie.Žiadny problem. Na výber je manuálne nastaviteľný, alebo automaticky riadený klimatizačný systém. Otvárateľné bočné okná sú v štandarde na všetkých modeloch a na želanie je možné dodať otvárateľné predné okno. Samozrejme obsluha potrebuje perfektný výhľad na všetky strany za každých podmienok. Toto je samozrejme zabezpečené. LED osvetlenie so svietivosťou 33 600 lumenov mení noc na deň. Najlepší výhľad s čelným nakladačom zabezpečujú modely vybavené panoramatickým strešným oknom so slnečnou roletou a ochranou FOPS. Optimalizovaná poloha zadného stierača zlepšuje výhľad dozadu za dažďa. Ako môžete vidieť, DEUTZ-FAHR poskytuje maximum, keď hovoríme o komforte v modeloch radu 6, obsluha dostane všetko.

KOMFORTNÝ PRIESTOR. VŠETKO NA DOHĽAD. VŠETKO PORUKE.

Vstúpte na palubu a užívajte si miesto pri práci. Interiér radu 6 sa môže pochváliť pôsobivým, brilantným dizajnom. Všetky ovládacie prvky motora, prevodovky, vývodového hriadeľa, automatiky vývodového hriadeľa, hydraulických okruhov a svetiel, ako aj MMS pre InfoCenterPro sú vždy na dosah zabudované v bočnej konzole na pravo od vodiča. Usporiadané sú podľa frekvencie používania a samozrejme logicky farebne rozlíšené. TTV modely sú ovládané pomocou PowerCom S joysticku na pravej konzole. Nový InfoCenter Pro na prístrojovej doske pozostáva z 5“ farebného displeja, ktorý poskytuje vodičovi nepretržitý tok informácií o prevádzkovom stave traktora. Pomocou MMI možno vyvolať rôzne zobrazenia a vykonať individuálne nastavenia. K dispozícii sú tri možnosti sedadla vodiča: s mechanickým odpružením, pneumatickým odpružením, alebo s pneumatickým odpružením s možnosťou natáčania. Všetky modely majú sedadlo spolujazdca s bezpečnostným pásom. Čo je v každom prípade isté, že každé prianie z hľadiska komfortu jazdy a prevádzky je zabezpečené v novom rade 6.

Táto stránka používa súbory cookie na zlepšenie používateľského zážitku. Používaním webovej stránky súhlasíte so všetkými súbormi cookie v súlade s našimi pravidlami cookies.