• pic1 TRAKTORY S VÝKONOM až 336 koní
  • pic2 VŠESTRANNOSŤ A UNIVERZÁLNOSŤ
  • pic3 VÝKON A HOSPODÁRNOSŤ
Úvod  >  Produkty  >  Traktory  >  NOVÝ Rad 5G T4F

Rad 5G T4F

Univerzále traktory, ktoré sa prispoôsobili Vašim potrebám.

  • FARMotion Tier 4 Final Common rail 3, alebo 4-valcový motor s SCR systémom čistenia výfukových plynov.
  • 5 stupňová prevodovka s 2, alebo 3 stupňami pod zaťažením (Powershift), s maximálnou rýchlosťou 40 km/h pri Eco otáčkach.
  • SenseClutch reverzácia pod zaťažením s 5 úrovňami modulácie a funkcia Stop&Go.
  • Kotúčové brzdy na všetkých 4 kolesách.
  • Hydraulický systém s 55 l/min, 60 l/min ECO, alebo 90 l/min výkonným tandemovým čerpadlom
  • 4 úrovne otáčok vývodového hriadeľa 540/540Eco/1000/1000Eco.
  • Zdvižná sila zadných ramien až 5400 kg.
  • 4-stĺpiková kabína osadená na Hydro Silent-blokoch: bezkonkurenčný komfort a optimalizovaný výhľad na čelný nakladač.
  • Oficiálna stránka produktu 5G series.

Koncept

Farmy s rastlinnou výrobou, mliečne farmy, farmy s chovom zvierat, zmiešané farmy, veľké farmy a malé farmy riešia rôzne práce a problémy viacej ako kedykoľvek predtým na moderných poľnohospodárskych farmách. Okrem toho existujú aj lesnícke práce aj komunálne účely. Len ak traktor spĺňa všetky aspekty pracovného profilu a vyhovuje finančným podmienkam farmy, môže byť úspešný. S ohľadom na to vyvinul DEUTZ-FAHR nový rad 5G. Nájdete univerzálny traktor, ktorý dokonale vyhovuje vašim potrebám medzi siedmimi modelmi s výkonom od 75 k do 116 k rozdelenými do troch skupín s odlišnými rázvormi, ako aj pohotovostnou a celkovou hmotnosťou, a kombináciami pneumatík. Špecifikácia a technológia nového radu 5G bude istotne vyhovovať vaším potrebám. Kabína zaručuje dokonalý pracovný a riadiaci komfort pre všetky aplikácie, zatiaľ čo nové motory FARMotion STAGE 4 (Tier 4 Final) dodávajú maximálny výkon s minimálnymi emisiami. Prevodovka ECO s maximálnou rýchlosťou 40 km/h zabezpečuje správnu rýchlosť pre presnú a efektívnu prácu. Môžete si vybrať medzi mechanickou alebo elektro-hydraulickou reverzáciou pod zaťažením Powershuttle. Pôsobivý hydraulický výkon a kapacita zdvihu vpredu a vzadu spôsobujú, že nový rad 5G je vhodný pre vašu prácu. Bez ohľadu na vaše požiadavky, DEUTZ-FAHR vám ponúka najväčší výber univerzálnych traktorov.

Motor

Pod kapotou nového radu 5G sú najmodernejšie kompaktné troj a štvorvalcové motory FARMotion Tier4 Final s výkonom 75-116 k. Tie sú špeciálne navrhnuté a vyvinuté na poľnohospodárske účely, aby spĺňali najnáročnejšie požiadavky. Vďaka elektronickému vstrekovaciemu systému Common-rail s tlakom 2000 barov, Turbodúchadlom s medzichladičom stlačeného vzduchu a systémom SCR, poskytujú motory v priemere o 5% viac výkonu a krútiaceho momentu ako ich predchodcovia (model 5080G, 75 k len s katalyzátorom DOC, bez systému SCR).

         

 

Spotreba paliva aj emisie sú mimoriadne nízke. Účinnosť motora je podporená PowerCore vzduchovým filtrom a novým chladiacim systémom s voliteľným Visco ventilátorom. Chladiaci systém je jednoducho prístupný. Jeho čistenie a údržba sú oveľa jednoduchšie. 

Prevodovka

Pokiaľ ide o prevodovku, nový rad 5G ukazuje, ako prispôsobený dokáže traktor byť. Je možné si vybrať medzi mechanickou alebo elektro -hydraulickou reverzáciou a až štyrmi prevodovými predvoľbami (pomalé, rýchle, plazivé, a super plazivé) s dvoma alebo tromi Powershift rýchlostnými stupňami a minimálne od 20 do maximálne až 60 prevodových stupňov vpred a vzad. Samozrejme, pre všetky modely je najvyššia rýchlosť 40 km/h dosiahnutá pri znížených otáčkach motora. Vďaka konštrukcii Powershift možno otáčky motora zvýšiť alebo znížiť pod zaťažením jednoduchým stlačením tlačidla na radiacej páke bez použitia spojky. Powershuttle (voliteľná výbava) je vybavená dvoma mokrými viac-lamelovými spojkami. To umožňuje zmeniť smer pri rýchlosti až do 13 km/h aj pod zaťažením. Ďalší systém spojený s Powershuttle je pohodlná funkcia Stop & Go pre zastavenie a pohyb bez použitia spojky.

                   

 

 

 

Kabína

Každý, kto sedí v novom rade 5G, si ihneď všimne, že nová kabína je stelesnením pokoja a presnosti. Dizajn je podobný pohodlnému autu. Hladké krivky, pestrá, priateľská atmosféra, ovládacie prvky na dosah a jasná viditeľnosť na všetkých stranách podporujú rýchlu a efektívnu prácu. Rozdiel oproti autu je taký, že keď spustíte motor, cítite iba čistú silu. Hluk a vibrácie zostanú vonku. Kabína je osadená na najnovšej koncepcii zavesenia "Hydro Silent-Block", ktorá absorbuje až o 40% viac rázov a vibrácií ako predchádzajúce verzie. V noci alebo v prípade zlej viditeľnosti z dôvodu nepriaznivých podmienok je k dispozícii až desať pracovných svetiel, (šesť v streche, dve na bočných stĺpoch a dve na kapote) ktoré zaručujú dokonalé osvetlenie celej pracovnej plochy. K dispozícii sú tri rôzne konštrukcie strechy: Štandardná strecha s bezpečnostnými prvkami FOPS, sklenená strecha bez FOPS a priehľadná polykarbonátová strecha s bezpečnostnými prvkami FOPS pre optimálnu viditeľnosť smerom hore pri práci s čelným nakladačom. Pri akejkoľvek práci, moderná, štýlová kabína motivuje vodičov, aby sa na svojom pracovisku cítili vždy dobre. 

Pre DEUTZ-FAHR znamená pracovný komfort prispôsobenie sa traktora vodičovi. Kabína je prispôsobená na vykonávanie rôzneho druhu práce rýchlo, jednoducho a intuitívne. V DEUTZ-FAHR, je bežné, že všetky ovládacie prvky sú jasne farebne odlíšené a logicky usporiadané podľa ich frekvencie použitia. InfoCenter poskytuje vodičovi všetky požadované informácie o prevádzkovom stave traktora – logicky a jasne. Prepracovaná radiaca páka umožňuje prostredníctvom bovdenov pohodlné radenie stlačením tlačidla, bez použitia spojkového pedálu. Ďalšou novinkou sú ovládacie prvky vonkajších hydraulických okruhov umiestnené na pravej konzole. Môžu byť použité v širokom rozsahu prevádzkových režimov, ktoré je možné presne, pohodlne a spoľahlivo vybrať. Okrem toho je teraz možné uložiť dve úrovne otáčok motora. Počas rutinnej práce je možné aktivovať rozsah otáčok pre prácu alebo jazdu stlačením tlačidla. 

Vývodový hriadeľ

Do stodoly a von, do dvora a von, na cestu. Na pole a späť na farmu. A celý cyklus opäť zajtra. Nový rad 5G sa perfektne prispôsobí každodennej práci. Pokiaľ ide o vývodový hriadeľ, nový rad 5 ponúka oveľa viac ako priemerné univerzálne traktory. Na zadnom vývodovom hriadeli ponúka až štyri rýchlosti PTO: 540/540 ECO a 1000/1000 ECO. Predný vývodový hriadeľ pracuje pri 1000 otáčkach/min. Elektro-hydraulické zapínanie s automatickou funkciou v závislosti od pozície zadného trojbodového závesu je dodávané ako štandard. Kapacita zdvihu zadného trojbodového závesu je úžasných 5400 kg. Predné ramená majú nosnosť 2100 kg. Zadný trojbodový záves je ovládaný mechanicky alebo elektronicky s funkciou automatického vypínania vývodového hriadeľa v závislosti od polohy. Vonkajšie ovládanie vývodového hriadeľa a závesov zabezpečujú jednoduché a bezpečné pripojenie náradia. 

Hydraulika

Prípojné body dokazujú, ako dobre traktor vyhovuje Vašej farme. Vďaka novému radu 5G môžete mať pod presnou kontrolou takmer akúkoľvek kombináciu príslušenstva. K dispozícii sú 3 hydraulické varianty - 55 l/min, 60 l/min ECO a, alebo 90 l/min. Dvojité open center hydraulické čerpadlá s kapacitou až 60 l/min alebo 90 l/min a nové hydraulické ventily s vysokým prietokom poskytujú pôsobivý výkon - samozrejme len vtedy, keď je to potrebné. Je možné použiť až štyri hydraulické okruhy - tri mechanické a jeden elektrický. Tieto poskytnú celkový prietok až 80 l/min, ako aj široký rozsah prevádzkových režimov, ako je plávajúca poloha, funkcia konštantného prietoku a Kick-out funkcia. Zadný trojbodový záves a hydraulické okruhy môžu byť ovládané nezávisle od seba.

Nápravy a brzdy

Koncept prednej nápravy nového radu 5G zaručuje dobré ovládanie, bezpečnosť a trakciu vo všetkých podmienkach terénu. Kompaktná kapota umožňuje uhol vytáčania až 50 stupňov. Systém strmého riadenia SDD, ktorý znižuje počet potrebných otočení volantu a je k dispozícii ako opcia pre každý model. Bezpečnosť je pre DEUTZ-FAHR najvyššou prioritou. Predná náprava - rovnako ako zadná náprava - je vybavená kotúčovými brzdami (4-kolesovým brzdovým systémom). Tie sa aktivujú bez pripojenia predného náhonu. Mechanická parkovacia brzda je v štandarde, na želanie je k dispozícii hydraulická parkovacia brzda. Tie spoľahlivo udržia nový rad 5G nehybný, dokonca aj na strmých svahoch. Elektro-hydraulické zapojenie uzávierky diferenciálu a pohonu všetkých štyroch kolies je súčasťou štandardnej výbavy. Všetky modely majú 100% uzávierku na prednej a zadnej náprave.

Technické údaje

Táto stránka používa súbory cookie na zlepšenie používateľského zážitku. Používaním webovej stránky súhlasíte so všetkými súbormi cookie v súlade s našimi pravidlami cookies.